Blogposts

Blog

Geplaatst op woensdag 13 april 2016 @ 05:28 door Travelboy , 950 keer bekeken

Prijsvechter biedt ondermeer gereserveerde zitplaatsen en 20 kilo bagage.
 
Ryanair heeft dinsdag een nieuwe ronde aan productverbeteringen geïntroduceerd om de omzet te versterken. De Ierse prijsvechter lanceerde ondermeer een nieuwe ticketklasse voor vakantiegangers met gereserveerde zitplaatsen, instappen met prioriteit en 20 kilogram bagage.
 
CEO Michael O'Leary zei dat de prijsvechter wordt vernieuwd met het programma dat in 2014 van start ging, en dat een "fundamentele verandering" is voor de business van Ryanair. Het heeft tevens de relatie met klanten getransformeerd", zei de CEO.
 
Europa's grootste low-cost luchtvaartmaatschappij bracht passagiers in het verleden het ticket en alle voorzieningen apart in rekening. In 2014 introduceerde de prijsvechter een gebundeld business class ticket. Dat is zo'n succes geweest, dat Ryanair nu een vergelijkbaar pakket voor vakantiegangers aanbiedt, zei Kenny Jacobs, hoofd marketing van de luchtvaartmaatschappij.
 
Ryanair ging tot het programma over nadat winstwaarschuwingen in 2013 bezorgdheid onder beleggers opwekte dat rivalen consumenten voor zich wonnen als gevolg van de brutale klantbenadering door Ryanair.
 



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.