Blogposts

Blog

Geplaatst op maandag 09 mei 2011 @ 17:00 door Travelboy , 665 keer bekeken

Consumentenorganisatie Test-Aankoop overweegt een collectieve klacht tegenover een aantal luchtvaartmaatschappijen. De consumentenorganisatie noemt het onaanvaardbaar dat sommige maatschappijen bij online boekingen allerlei toeslagen aanrekenen, zodat zodat er van het aantrekkelijk tarief uit de reclame nog maar weinig overblijft.

 

Test-Aankoop werkt voor de klacht samen met gelijkaardige consumentenorganisaties in Spanje, Italië en Portugal. In de betrokken landen wordt gevraagd dat consumenten getuigenissen zouden insturen. Aan de hand van die getuigenissen willen de consumentenorganisaties een collectieve klacht indienen bij de bevoegde nationale en Europese overheden.

 

Test-Aankoop stelt dat de luchtvaartmaatschappijen zouden moeten gedwongen worden om alle verplichte kosten in de basisprijs op te nemen

 

bron: www.express.be



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.