3315 keer bekeken

Ryanair Maastricht

• dinsdag 08 januari 2013 @ 02:15
    reactie op (#3) ivoryonne

Waarom je geen nieuwsbrief van Ryanair ontvangt weet ik zeker niet. Ik ontvang hem zelf wel. Misschien opnieuw aanmelden?

Die boekingskosten betaal je helaas wel, alleen onder de druk van EU regels hebben ze een ander naampje gekregen96.gif

• dinsdag 08 januari 2013 @ 02:00

Ik had het eigenlijk over Ryanair en over de newsletter van Ryanair, het viel me opeens op dat ik geen newsletter meer kreeg.

Misschien dat iemand anders dat ook opgevallen was. In ieder geval is me ook opgevallen dat we voor de creditcard betaling ook niet meer 2 keer 6 euro betalen maar 35 cent ongeveer.

Dat is ook weer mooi meegenomen 12 euro uitgespaard.

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 08 januari 2013 @ 01:40
    reactie op (#1) ivoryonne

Beste Yvonne,

Het bijhouden van club en website kost mij zeer veel tijd. Daarom heb ik al lang geleden besloten om niet bij te houden wat year round bestemmingen zijn en welke seizoensgebonden zijn. Je moet keuzes maken in wat je wel en niet bijhoudt. Al ben ik hier niet helemaal consequent in.

Wat betreft het ontvangen van de nieuwsbrief kan ik je geen antwoord geven. Ik weet dat ik hem wel maandelijks verstuur. Misschien is aanmelden bij de zustersite www.goedkoopvliegenclub.nl een optie? Krijg je wel andere mailings van clubs? Of zitten ze misschien in de spam folder van je provider?

Gewijzigd op 2013-01-08 01:42:43
  • maandag 07 januari 2013 @ 13:32

Ik was gisteren aan het neuzen voor maart, want dan zou Maastricht -Pisa weer beginnen.

Door een fout van mij kwam begin februari te voorschijn en tot mijn grote verbazing stonden daar mooi de vluchten van Maastricht-Pisa , die eigenlijk pas weer eind maart zouden hervatten.

Ik nieuwsgierig en week voor week terug gegaan, ja ja, tot gisteren en jawel ook zondag, gisteren was er al een vlucht voor de lijn maastricht-Pisa.

Nu vraag ik me af, waarom weten wij dat niet en waarom krijgen we geen nieuwsbrief meer....???

handtekeningafbeelding