9888 keer bekeken

zo goedkoop mogelijk naar Thesaloniki

• zondag 01 augustus 2010 @ 23:09
    reactie op (#15) benkie

Hallo Eric,

Er zijn nog meer rechtstreekse opties naar Athene . Jetairfly en Thomascook airlines vanaf Brussel (seizoenvluchten)

Vanaf Dusseldorf met Aegean Air.

Op de linkenpagina van de club staan een aantal ticketzoekmachine's , Deze kunnen af en toe verrasend goedkope tickets vinden.

En onthoud 1 ding wat vandaag goedkoop is kan morgen duur zijn.en anders om.

Waarmee je ook goedkope tickets kan vinden is het aanmelden op nieuwsbrieven van diverse maatschappijen. Dan kan je op acties reageren.

succes,

Johan

Gewijzigd op 2010-08-01 23:11:58
  • zondag 01 augustus 2010 @ 22:00

Zo zoek ik de goedkoopste mogelijkheid naar Athene is dat ook mogelijk met Malev Air  ? Onze dochter gaat er wonen dus graag tips  hoe zo goedkoop mogelijk kan vliegen.... ERIC

De tips die Patrick je gaf zijn het proberen waard. Om een mooie vergelijkings site te gebruiken raad ik je het volgende aan:

www.chase.nl

Heel overzichtelijk en uitgebreid!

Succes!

mzzl.

Ben.

• zondag 01 augustus 2010 @ 18:57
    reactie op (#13) erict

De goedkoopste optie is waarschijnlijk met Germanwings vanaf Keulen. Ook Brussels Airlines vanaf Brussel is een mogelijkheid, en ten slotte vliegt KLM nog vanaf Schiphol naar Athene. Tot zo ver de directe verbindingen, met overstap is er natuurlijk nog veel meer mogelijk.

Het is ook niet gezegd dat één airline telkens de goedkoopste is, hier wil nogal eens verschil in zitten. Het is dus raadzaam om bij iedere vlucht voor vertrek goed uit te zoeken hoe je het beste kan vliegen.

smiley_flying.gif

• zondag 01 augustus 2010 @ 18:29
    reactie op (#12) Travelboy

Zo zoek ik de goedkoopste mogelijkheid naar Athene is dat ook mogelijk met Malev Air  ? Onze dochter gaat er wonen dus graag tips  hoe zo goedkoop mogelijk kan vliegen.... ERIC

• zondag 01 augustus 2010 @ 14:21
    reactie op (#11) benkie

Dat is een hele mooie prijs.

En nu maar hopen dat ze het daar beter doen dan in amsterdam

Gewijzigd op 2010-08-01 14:23:07
  • zondag 01 augustus 2010 @ 07:07

Hoi beste mensen,

allemaal bedankt voor het meedenken! Het is gelukt hoor, door een kontakt dat ik binnen Malev Air heb, hebben wij een vlucht vanaf Amsterdam via Budapest naar Thessaloniki voor het mooie bedrag van 203 euro all in!

Vertrek vanaf Amsterdam 10.00 uur, uiteindelijke aankomst Thessaloniki rond 16.00 uur.

Vertrek Thessaloniki rond 16.00 uur, uiteindelijke aankomst Amsterdam rond 20.00 uur.

Nogmaals, bedankt voor het meedenken!

mzzl.

Ben.

• zaterdag 17 juli 2010 @ 14:37
    reactie op (#9) benkie

Niet te lang wachten met boeken. Hoe langer je wacht hoe duurder -waarschijnjlijk- je ticket

• zaterdag 17 juli 2010 @ 11:47
    reactie op (#7) Patrick

Ha die Patrick,

goeie tip, ga idd. kontakt opnemen met Malev. Hebben goede ervaringen met die maatschappij toen wij afg. seizoen naar Roemenie gevlogen zijn met hen.

Allen: bedankt voor het meedenken, ik heb hier vast wel wat aan. Als iemand nog iets tegenkomt... ik hou mij aanbevolen. Ik laat het jullie weten als wij een vlucht geboekt hebben.

mzzl

Ben.

• zaterdag 17 juli 2010 @ 00:21
    reactie op (#7) Patrick

ik vond zelf op momondo een retourvlucht van Swiss voor €360. is wel een red eye vlucht

• vrijdag 16 juli 2010 @ 23:07
    reactie op (#6) Travelboy

Inderdaad, goedkoop is het niet.

Ook een maatschappij die wellicht in overweging genomen kan worden is Malev. Met overstap in Budapest zijn er als je een beetje met de datum en de vertrekluchthaven speelt interessante prijsjes te krijgen. Ook kun je overwegen totaan Budapest met EasyJet, Ryanair of Wizzair te vliegen en van daaraf met Malev verder, alleen moet je dan wel meer tijd uittrekken voor je overstap want dat sluit niet zo goed op elkaar aan. Het vliegveld Budapest heeft ook een aparte low-cost terminal helemaal aan de andere kant van het vliegveld van waar de normale airlines zoals Malev staan.

smiley_flying.gif