1995 keer bekeken

Ryanair vervelende code invullen

  • zaterdag 07 januari 2012 @ 15:21
    #7

    Ga ik doen!!!

    handtekeningafbeelding
  • donderdag 05 januari 2012 @ 18:37
    #6
    reactie op (#5) ivoryonne

    Je zou ze een mail kunnen sturen. Als ze er genoeg krijgen veranderen ze misschien iets aan hun systeem

  • donderdag 05 januari 2012 @ 14:23
    #5

    Waar kunnen we een klacht indienen?


    Als het nou 1 keer was als je naar de site gaat,maar nee, klik een week eerder of later moet je alweer een code invullen.


    Verander je van aankomst, ook alweer.


    Een retourtje hebben ze al gemist van mij hoor,

    handtekeningafbeelding
  • donderdag 05 januari 2012 @ 01:48
    #4
    reactie op (#3) ivoryonne

    Ik ben met je eens dat wel wat leesbaarder zou mogen zijn!! Hopelijk gaan ze dit na voldoende klachten aanpassen

  • donderdag 05 januari 2012 @ 01:26
    #3

    Zoooo, bah dat is dan wel jammer hoor, de helft van de tijd zie ik niet eens wat er staat.


    Heeeeeel jammer

    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 03 januari 2012 @ 07:16
    #2
    reactie op (#1) ivoryonne

    Klopt, dat hebben ze gedaan om te kijken of er wel echt een mens achter zit die hun tarieven raadpleegt en geen computer. Het is inderdaad vervelend, maar blijkbaar nodig om misbruik te voorkomen.

    smiley_flying.gif

  • dinsdag 03 januari 2012 @ 02:21
    #1

    Als ik de laatste weken bij Ryanair wat zoek krijg ik elke keer de melding dat ik eerst een code moet invullen....   Vrreselijk vervelend.


    Hebben jullie dat ook, verander je de datum, hup alweer een code invullen, Ik ben er tureluur van. Ik weet ook niet wat ze bedoelen met een geautimaseerd programma.


    Zie hieronder voorbeeld.:::::


    Veiligheids kontrolle


    image?c=03AHJ_VutQyJnb0hZMrhoCbBZL9AijCR


    U hebt geen toegang tot deze website als u een geautomatiseerd 
    programma gebruikt

    handtekeningafbeelding