Blogposts

Blog

Geplaatst op maandag 10 april 2017 @ 02:09 door Travelboy , 1241 keer bekeken

Ryanair, Europa's No.1 luchtvaartmaatschappij, heeft vandaag (6 april) haar 2017/18 klanten ervaring verbeteringsplan onthuld dat Jaar 4 vormt van haar “Always Getting Better” programma (AGB), inclusief servicekosten, digitaal, ondersteunende en inflight ontwikkelingen.
 
De nieuwe initiatieven die over het komende jaar worden uitgerold zijn onder meer:
• Aansluitende vluchten - op het netwerk van Ryanair, daarna op andere luchtvaartmaatschappijen
• Nog lagere tarieven en meer van hen • Nieuwe bases (Frankfurt am Main, Napels) en een verbeterd schema
• “Mijn Ryanair” Fase 2 - verbeterd profiel, aanbiedingen en incentives • “Plus” producten verbeterd- Regular, Plus, Flexi-Plus en Family Plus
• Ryanair Holidays uitrollen in alle markten - 3,4,5 sterren hotels
• Ryanair kamers - meer partners en meer keuze
• Amazon of Travel - Nieuwe zoekfunctie
• Into the Blue - op maat gemaakte reizen in de app in 5 talen
• Express reservering - vooraf opgeslagen voorkeuren voor een snellere boekingen (3 klikken)
• Auto check-in voor beide vluchten eenmaal zetels voor terugkeer zijn geboekt -
 



Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te mogen plaatsen. Klik hier om in te loggen.